Smrt korisnicima

24.01.2008., četvrtak

Freelancers hate freeware

U ljudskoj je prirodi da uvijek zauzmu stranu. Star Trek ili Star Wars. Batman ili Superman. Pa tako i među programerima u tišini klija sjeme razdora. No vi kao mali neiskusni računarac vrlo vjerojatno to još ne znate.
Većina programera (pogotovo onih s FERa) su programerski samurai. Programerski samurai koriste razne verzije Linuxa, žive život po pravilima bushido-open-sourcea i cijene pravdu, čast i poštenje. Faith je programerski samurai. Faith-san je spremna staviti sve na kocku ne bi li parser prihvaćao baš svaku gramatiku ili kako bi natjerala Eclipse da kompajlira C. Neuspjeh nije opcija, jer se izgubljena čast može povratiti samo ritualnim samoubojstvom naoštrenom grafičkom karticom.
Tako je skupina programerskih samuraja (uključujući Faith-san) u Havani žustro raspravljala o tome kako bi trebala imati puno pravo pristupa svim razinama operacijskog sustava. Ja sam u svome mračnom kutu samo šutjela i pažljivo promatrala. Ja nisam kao oni. Ja sam - PROGRAMERSKA NINJA *monitor obasjava Vaše šokirano lice*. Mi smo plaćenici bez morala koji odgovaraju samo sebi. Bavimo se sabotažom - ne komentiramo kod, pišemo programe koje ćete još godinama morati krpati raznim patchevima, programiramo paralelno i viruse i anti-virusne programe. Programerske ninje su osuđene na život u sjeni jer ih društvo prezire.
Nekada su svi programeri bili samurai. No tada je jedan od njih prodao dušu svemogućem Dolaru. On je bio prvi ninja. Zato sve programerske ninje koriste Windowse. Među ninjama nema časti, tako da svi mi čekamo dan kada ćemo svrgnuti Tamnog Gospodara i sjest na njegovo mjesto.

Ja služim samo Njegovoj Uzvišenosti EURu. Za dovoljnu svotu novca instalirala bi i vlastitoj majci Devil Linux. Za mene čast ne znači ništa - ne zanima me ni najmanje što se nalazi iza Microsoftovih korisničkih funkcija. Tj., osim ako mi ne platite da me zanima. Ako vam ikad pošaljem labos, vrlo vjerojatno neće raditi u potpunosti. No ne brinite, uvijek se možemo dogovoriti oko nekakvog komercijalnog patcha. Svi moji programi se koriste preko command prompta. Ako želite GUI, lovu na sunce. Kad dođem doma, dekadentno trošim svoj prljavi novac na bijesni hardware koji bi izdržao sve one điđe na Visti. Pogotovo neumjereno uživam u Win Tab-u.
Možda je ovaj post kod Vas izazvao prezir. Ili možda čak gnušanje. No mene Vaša osuda ne zanima. Ili ste možda i vi programerska ninja, brat po EURu, i sada se samo zagonetno smješkate. Dok primjenjujete našu CSS skriptu na Vaš blog.

Crazy LLama the programming ninja

P.S. Znate, kad to ovako prikažete, studij računarstva se čini ful zanimljivim. Što baš i nije no

CAKEComfort Eagle



A sada je vrijeme da se priklonite jednoj strani. No birajte pažljivo...









- 22:23 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Da se ne kaže da su ferovci asocijalna džubrad

CountMMer:

Naše umotvorine